Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си оправим тракащите JTD-та :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Давай доставчика, че аз още не съм намерил въпросната кора.Ако е възможно пиши и каква е цената на която си я взел.Чакам с нетърпение да разкажеш какъв ефекта.Стискам палци.Успех!

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
      Давай доставчика, че аз още не съм намерил въпросната кора.Ако е възможно пиши и каква е цената на която си я взел.Чакам с нетърпение да разкажеш какъв ефекта.Стискам палци.Успех!
      Абе няма кво да се залъгваме решението е нова помпа за около 650 кожи...просто като минавам покрай някоя стена направо се плаша колко е шумен мотора ,като някой Камаз е..
      alfa romeo 166 2.4 jtd

      Comment


      • #48
        Хората казват че ефекта от новата помпа е краткотраен.Проблема на старата е само гадния и компрометиращ шум.За това се пробваме с алтернативни решения.А колкото до това дали ще се скъса или не, тази верига то си е божа работа.Верига в маслена баня малко трудно ще се скъса,по скоро тук става въпрос за износен успокоител от където идва и гадния шум.

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
          Хората казват че ефекта от новата помпа е краткотраен.
          Да бе, адски е краткотраен, има-няма 250-300 000 км - веригата на 2,4 жтд се разтраква след такъв пробег
          Volvo XC90 D5 '06
          Alfa Romeo Spider 2.0 '90
          Lancia Ypsilon 1.2 '00



          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
          ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
          ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

          Comment


          • #50
            Че колко са 250-300 000 км.

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от pinko Покажи съобщение
              Да бе, адски е краткотраен, има-няма 250-300 000 км - веригата на 2,4 жтд се разтраква след такъв пробег
              Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
              Че колко са 250-300 000 км.
              Вижте съвсем сериозно ако е за 250-300 000км си заслужава инвестицията, но в ланча форума един си я беше сменил и каза че след 7-8 000 км пак същата работа...линка го има малко по горе в темата...
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                Вижте съвсем сериозно ако е за 250-300 000км си заслужава инвестицията, но в ланча форума един си я беше сменил и каза че след 7-8 000 км пак същата работа...линка го има малко по горе в темата...
                Несериозно е да се твърди обратното, както някой по-горе се беше изказал 6-8000 км. Друг е въпроса, ако започнат да се чуват всички останали шумове по запазените ни, около 100 000км. моторетки Тогава вечее си заслужава да умре от нерви човек.
                Last edited by souze; d.m.y г., 18:15.
                "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                Comment


                • #53
                  pinko е прав и това че на някой му издържала 7-8к ми говори за некачествено обслужване и нищо повече.
                  безплатни обяви
                  Моята 166

                  Comment


                  • #54
                    Та значи изолацията беше неуспешна така да се каже. Проблема е там, че не може да се изолира напълно отдолу двигателя понеже ще го "задушим" и може да прегрее. Другото нещо е че трябва и скоростната кутия да се охлажда през един отвор на кората и в крайна сметка от толкова много каменна вата остана съвем малко която да се наложи равномерно по кората. Ефекта от цялата работа беше 1/3 обезшумяване. Ето клипче да направите разлика, ако можете ( На клипа малко по трудно се различава отколкото реално ).

                    http://www.youtube.com/watch?v=PQZqmpXLGr4

                    Comment


                    • #55
                      Е доста по-добре е нема две мнения ! Браво !!!
                      Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                      Comment


                      • #56
                        Няма нужда да скромничиш.От това което чух мога смело да заявя че шума е намалял чувствително.Просто с 50% намален слух да си пак ще забележиш ГОЛЯМАТА разлика.Поздравявам те колега за успеха.Вижда се че има алтернатива.Е наистина ти най добре знаеш как е реално, но от показаното в клипчетата мога да кажа че не се отказвам от горе написаното.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                          Няма нужда да скромничиш.От това което чух мога смело да заявя че шума е намалял чувствително.Просто с 50% намален слух да си пак ще забележиш ГОЛЯМАТА разлика.Поздравявам те колега за успеха.Вижда се че има алтернатива.Е наистина ти най добре знаеш как е реално, но от показаното в клипчетата мога да кажа че не се отказвам от горе написаното.
                          Аз вече не знам, кое как е понеже покрай тия шумове звукове и тн съм откачил. Чувам и забелязвам най-дребните неща и понякога се вманиачавам. Вижте сега, единия клип е заснет с камера, а другия с фотоапарат и това може да е подвеждащо. Предоставям ново качен клип където и двете видеота са от един източник и тогава вече оконачателно да си дадете мнението и да си помислите дали има смисъл от тази интервенция. Аз лично усещам минимална разлика и ако все пак ви се занимава, кора може да си намерите от мобиле.бг като разгледате дизеловите 166-и на части.

                          http://www.youtube.com/watch?v=vpSJ9uAyDWM
                          Last edited by RoMAN; d.m.y г., 23:30.

                          Comment


                          • #58
                            Прослушах внимателно новия клип.Разлика има.Шумът от първия клип е придружен с отчетливо дрънчене като на стъклени топчета.Докато на втория клип подобно нещо се чува едва след като приближиш камерата много близко до източника.

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                              Прослушах внимателно новия клип.Разлика има.Шумът от първия клип е придружен с отчетливо дрънчене като на стъклени топчета.Докато на втория клип подобно нещо се чува едва след като приближиш камерата много близко до източника.
                              Значи освен това, което отбеляза и акустиката от дрънченето вече я няма. Преди като минавах през тунел или до стена много се чуваше ехото от дрънкането. Поне това изчезна 100% Ако мислиш, че си струва захващай се.

                              Comment


                              • #60
                                Е ами как да не си струва.Даже си мисля че би трябвало още по внимателно да се подходи.На Т4 който имам, под картера не е кора а ламарина и на нея има такава шумоизолираща вата с твърдо покритие.Моята вече е паднала или свалена от някой предишен собственик но на други съм виждал такова чудо.Та имайки пред вид формата на ламарината си мисля че нашата кора трябва да е малко по другояче направена.Трябва да има форма на леген за да може да се сложи вата на всякъде и същевременно това да не пречи на охлаждането на двигателя от долу. Като казвам форма на леген не го възпиемай буквално,просто има в пред вид че в краищата си,там където се захваща,кората трябва да е повдигната за да може дъното и да падне по надолу и да стои на разстояние от двигателя.И още нещо.Понеже това което слушах макар и да бях със слушалки и да пусках едновременно клипа с шума преди и след е минало през различни устройства и не е като да го чуеш директно с ухо то твърдението ти че не чуваш вече отразения шум е повече от гаранция за постигнат ефект.
                                Last edited by balev64; d.m.y г., 18:23.

                                Comment

                                Working...
                                X